lunes, 19 de diciembre de 2011

variat de fotos

Aquesta primera he de donar les gràcies a les dues noies que es van deixar tirar la foto per poder practicar el retrat. Si veieu el blog espero que us agradi i merci!. 



Aquestes altres cadascú pot interpretar el que vulgui, per mi són diferents motius o em porten diferentes visions, cadascú suposo que tindreu la vostra, si hi voleu deixar algun comentari, doncs, us ho agraïré!, 

En estas otras cada uno puede interpretar lo que quiera, para mi son diferentes motivos o que me lleban a diferentes visiones, supongo que vosotros también tendreis la vuestra, si quereis dejar algún comentario lo agradeceré, así cómo si también os ha gustado o no la foto y el porqué. Gràcias!.






13 comentarios:

Mildred dijo...

Very nice series!
Love the portrait and the sun playing through the tree;o)
Thanks for sharing;o)

***
Happy week****

Josep Gonzàlez dijo...

Bona sèrie.
La que més m'agrada és la de l'arbre.
Ja ens veurem.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Thanks Mildred to take the post and your opinion!. Happy week too! and greetings!.

Josep, moltes gràcies per dier-me també quina ha sigut la que t'ha agradat més, la veritat és que la de l'arbre amb la sèrie de les altres en blanc i negre potser sí que té mé vida. Merci un altre cop per donar-me opinió! I això,ja ens veurem!, a veure si un altre dissabte després de reis, puc venir a fer una sortida amb vosaltres!.

Salutacions!

Anónimo dijo...

M'agrada el que fas...tot ho superes i te'n surtes genialment.
M'agradesn aquestes dues noies, quin somriure més bonic tenen, la foto es preciosa, molt natural.
L'arbre és pura delícia...i la següent fotografía...no tinc paraules...m'encisa...
I acabes minimalistament...brutal enquadrament...
Ets boníssima amiga!
Gràcies per aquest moment!!!

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Ostres Remei, gràcies per aquesta piropejada! intento fer coses com probablement ja he dit moltes vegades diferents, el que em crida l'atenció intento fer clic!, que quedin bé o no és una altra història, les noies, les vaig trobar molt originals, i alhora he practicat molt poc el retrat. Els hi vaig preguntar si els podia fer una foto, i em van dir que sí, van aguantar unes quantes tirades perquè no m'acabava de quedar bé la llum !! així que els agraeixo un munt l'haver-se deixat fotografiar, i la paciència que van tenir!! A part com dius tu, els somriures que tenen són encantadors, o almenys jo els hi vaig trobar.

Una abraçada Remei!

Las fotos de Sara dijo...

Molt bones totes, pero com a impactant a primera vista, i com diuen d'altres, la del arbre amb el sol, aquesta silueta es brutal!!

La perspectiva del edifici un 10 també!! al igual que les altres!!

Una abraçada i fins demà!!

Òscar dijo...

Be Dolors, be!!!. Les de blanc i negre xules. M'agraden.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gràcies Sareta, tot i que em mires amb molts bons ulls.... suposo que ha resaltat més la primera pel color que té i la vivacitat de la llum, i les altres les he deixat massa juntes amb aquesta foto.

Fins demà guapa.

Òscar, gràcies, a veure si les puc anar millorant, ja que els blancs, no m'acaben de quedar ben blancs i els negres potser si, ... bé, poc a poc.... agraeixo moltíssim els comentaris.Merci i salutacions!

Teté M. Jorge dijo...

Que bonita essa série de fotos... todas tão diferentes.

Boas Festas!!!
Beijo carinhoso.

Ricardo Miñana dijo...

Muy bonitas las imagenes,
estos días entrañables en los que compartimos alegrías con los familiares y amigos, deseo pases unas felices fiestas.
un abrazo.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Teca, muchas gracias por tu comentario, igualmente un beso desde Lleida!

Ricardo, deseo para ti también que tengas unas felices fiestas. Gracias por comentar en el blog!. Un saludo!

Marta bernadets dijo...

Molt boniques les tres fotos, però per a mi la 3ª, la perspectiva que li has donat a l´edifici així en diagonal trobo que l´has clavat. Felicitacions!!!

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gràcies Marta!, no sé perquè però a vegades tinc tendència a torcer les coses, i d'edificis, escales, bancs, i altres, intento fer algo diferent, intento.... :D Crec que l'efecte que li hagués pogut donar segons l'hagués retocat,hauria pogut ser diferent i no veure's tan com un edifici, sino recordar com unes tecles de piano, o encaixos,... però m'és difícil, de moment estic aprenent, moltes gràcies per deixar el comentari i el que t'ha semblat! Així veig que en penseu i com ho veieu.

Una abraçada!