jueves, 24 de noviembre de 2011

Canal

14 comentarios:

Fernando Santos (Chana) dijo...

Bela neblina...Foto Espectacular....
Cumprimentos

Marta bernadets dijo...

A partir d´ara típic paisatge a Lleida, ja tocava tenir una mica de boira.
Té algo especial, molt bona profunditat i acertades tonalitats!!

Saludos

ebru özgün dijo...

Wonderful!!

Unknown dijo...

Hola, Dolors:

Hermosa fotografía me encanta por su niebla; muy bien el encuadre, excelente blog felicidades.

Saludos.

Álvaro dijo...

Muy buena, con esa niebla y esa gran profundidad. Enhorabuena.

Unknown dijo...

Me encanta esta foto. La niebla, la profundidad, las simetrias, esta bien chula.
Un saludo.

eb3alfmiguel dijo...

Genial toma. Saludos

amicsdelafotodelleida dijo...

Con una composición muy sugestiva y atrayente. Un abrazo

Anónimo dijo...

Una luz preciosa, y una profundidad impresionante. Un abrazo

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola a tots, perdoneu el retraç de la contesta, no he tingut molt temps per motius personals de contestar, em sap greu després de que gràcies al Josep Anton Alba,m'ha ajudat a crear aquest blog.

Prometo contestar lo més ràpid que pugui cada cop que feu un comentari, moltes gràcies per donar-me la vostra opinió i també m'agradaria que em diguessiu si alguna no us agrada en què la trobeu malament, o com la podria millorar. Sempre es bo apendre.

Una abraçada a tots.

Hola a todos, perdonad el retraso de la contestación a vuestros comentarios pero por motivos personales no he podido, me sabe mal ya que Josep Anton Alba me ha ayudado a crear este blog.

prometo contestar lo más rápido que pueda cuando hagais un comentario, y acepto críticas para poder aprender más si alguna foto no os termina de gustar. Me podrias decir cómo la haríais vosotros así una puede aprender más ya que soy novata en esto.

Un abrazo a todos.

Javier Guri dijo...

Estupenda la profundidad y la atmósfera.
Saludos.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gracias Javi, aproveché el día de niebla y lo que me decía mi interior.
Saludos igualmente.

angela dijo...

És genial... no sóc qui per opinar Dolors, pq no sé de fotografia però si que m'encanta... com tu molt bé dius a la teva fitxa, jo també sempre, desde petita m'ha agradat la fotografia i és la meva vocació frustrada... però ara ja sé qui me n'ensenyarà ;-)

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola Ángela, doncs a saltar-hi!!!, no costa res apuntar-se a un curset o probar de monejar amb la càmara, però no crec que sigui tan bona com em veus, tot just començo a apendre!, i tinc en conte la petició que em vas dir per mail, així practico!!. Si voleu ho podem probar però en aquest camp estic molt verda!.

Un petonàs i gràcies per escriure, perdona també el retràs de la contesta. Cuideu-vos!