jueves, 17 de enero de 2013

KAOS in the city!






Tornant cap a casa vet aquí la sorpresa en principi de veure com feien un cop més travessar les ovelles per la carretera cap a les parceles del costat, .... però de cop, unes quantes descarriades van començar a atavalar-se i venint directes cap a mi, i veure que es ficaven a creuar la carretera totes embogides suposo per l'estrès entre els cotxes i la gent que els observava, va anar de cop que cap cotxe no xoqués contra cap altre! o que atropellessin a alguna pobra bèstia, jo estava arraconada deixant-les passar donat que no podia fer res, i menys reconduir-les. El pastor al veure'm tirar les fotos em va cridar, però ho sento, no es pot portar un ramat tan descontrolat per una carretera on passen cada dia un munt de cotxes i on es pot fer mal molta gent ja que aquest tram es ple de curves i peraltats.

De vuelta a casa por mi sorpresa volví a ver cómo pasaban las ovejas por la carretera cuando de golpe unas cuantas perdieron el control y se avalancharon hacia mi y hacia la carretera por la  que transitaban coches. Supongo que por el estrés que llebaban las bestias y el ir descontroladas se metieron en ese berengenal. Por suerte no pasó nada, todo y que es una carretera transitada y peraltada. El pastor cuando me vió tirar las fotos  me gritó, pero creo que no debía o debería dejar el rebaño a la buena de dios por una de las principales carreteras de la ciudad dónde alguien se hubiera podido hacer daño!!!.

7 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Dolors, ando un poco liado de tiempo, y no puedo dedicarle todo el que yo quisiera a los Blogs, pero paso cunado tengo un momento..
Esta simpática esta entrada con las ovejas deambulando a su libre albedrío por la calzada. Un autentico riesgo para el tráfico rodado..
Saludos.-

SantiMB dijo...

Doncs sí que és un perill, i si arriba a passar alguna desgràcia, la culpa és del pastor. Molt ben vist.

Anónimo dijo...

I love these shots!
:)))

Montserrat Sala dijo...

Hola Dolors. Un bon fotògraf, ha de estar en el lloc adecuat i en el moment precís. I tú tens aquesta gran sort.
Un petò molt gran

candi dijo...

Molt oportuna la teva presència per a captar aquests moments tan imprevistos... Enhorabona!
Una abraçada

Alfredo Oliva dijo...

Ja, ja,,, muy oportuna. Una foto de buena reportera.
Un abrazo

LE CHEMIN DES GRANDS JARDINS dijo...

Dis, Dolors, tu es toujours sur les bons spots. Sympa, ton document. Je suis sûr que ces moutons ont apporté un peu de fantaisie dans la circulation et de la " zénitudes" chez nos amis conducteurs, toujours trop stressés au volant !
Belle fin de journée.
Amicalement.

Roger