martes, 23 de octubre de 2012

No hope?




7 comentarios:

Montserrat Sala dijo...

uan foto preciosa Dolors. EStàs millorant dia a dia.
els colors i les hombres perfectament equilibrats. M'agradat molt.
I t'ho pots ben creure, venint d'una persona tant "entesa" com jo.

Un petonet

luis dijo...

Genial Dolors. Me encanta este tipo de foto en el que el detalle anuncia muchas mas cosas.
Un abrazo y cuídate amiga

Angel Corrochano dijo...

Es como la esencia de una prisión. Barrotes medio oxidados y muros envejecidos, suerte que lo vemos desde fuera.
Me gustan las texturas
Un abrazo

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola a todos! muchas gracias por los comentarios. Acertais en lo que pensais. Para mi es cómo un callejón sin salida, ves una valla oxidada pero que puedes meter las manos para intentar "escapar" (de cosas de la vida o situaciones) pero luego te encuentras con una pared roida, zicatrizada, fuerte, un muro al que por lo que más quieras no podràs traspasar y allí mueren tus sueños, tus esperanzas, tu yo...

Ángel gracias por lo de las texturas, la hice yo, es la composicion de dos fotos. Un abrazo enorme por pasaros por el blog y disculparme todos por no poder contestar o seguir los vuestros asiduamente, intentaré hacerlo cuando tenga tiempo o ratos libres. Cuidaros y hasta pronto.

Anónimo dijo...

La composició de dues fotos? Doncs jo me la havia “empassat” jajaja. Els somnis i les esperances no haurien de perdre’s mai… recordo que en una entrevista al 33, Eduardo Galeano explicava una anècdota que crec que era més o menys així: A ell (o a un company seu) li van preguntar un dia “per a què serveixen les utopies?” i va respondre “per caminar… Les utopies són sempre llunyanes, com l’horitzó. Quan ens hi acostem un pas, elles es retiren un pas. Si en fem un altre, tornen a retirar-se… però mentres les perseguim anem avançant, anem caminant”. Una abraçada.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gràcies Anònim pel teu comentari, tens raó en el que dius, tot i que a vegades potser sóc massa cega i em crec el que tinc davant i no avanço. m'es del tot impossible trencar aquesta barrera i veure-la més lluny, jo m'hi estampo!. :( una abraçada.

ricardo alves / são paulo,brasil dijo...

very cool post!
fantastic blog!