miércoles, 6 de junio de 2012

Tranquilitat/ tranquilidad/ tranquility







La próxima vegada em toca emportar trípode. Aquest paisatge tot just ben aprop del poble d'Oliana pujant cap a la font del Salvador, em va deixar com si mai hagués vist unes vistes així. Vist a peu, encara és més bonic, donat que pots sentir l'olor del bosc, la humitat, i la llum que hi ha al capvespre dóna una sensació de calidesa que a vegades un necessita. M'hi haguessa quedat uns dies .... a baix a la font del Salvador, hi ha coves, tornaré per poder fer més fotos. I aquesta vegada a veure si puc aaconseguir millor els colors. Una abraçada i feliç dimecres a tothom. La tranquilitat que pots trobar a la natura no té preu.

La próxima vez me toca llebarme el trípode, (me lo cargué, pero me compraré otro este finde), Este paraje justo al lado del pueblo de Oliana, subiendo por la Font del Salvador, me dejó cómo si no hubiera visto unas vistas así de preciosas. Visto a pie, aún es más bonito, dado que puedes oler el bosque, la humedad, la naturaleza, oir cantar los pájaros, y la luz que da al atardecer da una sensación de calidez que a veces uno necesita. Me hubiera quedado unos dias.... a bajo en la fuente, hay cuevas, ... volveré para poder tirar más fotos. Y esta vez a ver si puedo conseguir mejores colores. Un abrazo y feliz miércoles para todos.

11 comentarios:

Enrique G.A. dijo...

De verdad que observando estas tres tomas, se respira tranquilidad y paz.
naturaleza pura y dura, sin ninguna intervención humana.
Saludos.-

joan nadal dijo...

Dolors, bones fotos d´aquests paisatjes i ¿qué diferents del teu estil?, aixó es un camvi total. una abraçada

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gracias Enrique por tu comentario. Tengo que corregir los colores, volveré otro día para poder hacer mejores fotos. Me encantó el lugar y la luz que había.Un abrazo.

Joanet, m'agrada que t'agradin, s'han de pulir un pelin però necessitava penjar-les perque em donen moltíssima tranquilitat. Si que són d'estil diferent al que solc fotografiar, però de tant en tant també necessito airejar-me! :) Un petonarro i ens veiem avui aquesta tarda!!

Jan Puerta dijo...

El secret... anar a peu.
Una abraçada Dolors.

Eyeliquor dijo...

Beautiful images!
Well done!
Big hug :)

Laura.M dijo...

Una maravilla para la vista...y calma absoluta:)
Un beso.

luis dijo...

Uno se asoma a estos lugares desde tu mirada y ciertamente parece oler el bosque y respirar ese silencio que inunda estos paisajes y que se cuelan directos al alma para una vez allí, hacer su labor.
Una maravilla de lugar. Imagino como disfrutarías.
Un abrazo

ANRAFERA dijo...

Relajante y bello lugar el que nos acercas a través de estas vistosas fotografías.
Un cordial saludo.
Ramón

Victor dijo...

Uns paisatges brutals que cal tornar a visitar i buscar aquell encuadrament perfecta. Es una feina que a mi m'agrada fer, en algunes ocasions m'ha calgut una llinterna per sortir del lloc.

Pierre BOYER dijo...

Lovely landscape...
Best regards from paris,

Pierre

Montserrat Sala dijo...

Hola:Ja sé que has publicat coses molt intersats,pero aquest paisatge avui m'ha recordat el del meu petit, poblet de al Broniia de Rialb.
Que has pujat mai a Castellebre???

Totes les fotos que he anat veien fins ara, m'han agradat molt, i m'han semblat molt bones. Em tens assombrada.
Una abraçada,amiga nova