jueves, 16 de febrero de 2012

"Hi ha roba estesa" / vigila lo que dices..../ Watch your back

16 comentarios:

Unknown dijo...

Espectacular, un encuadre y una perspectiva muy buena.
Aunque no lo creas, esos tendales, ofrecen mucha información, te pueden llegar a decir que tipo de gente son sus moradores..
Saludos.-

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola Enrique!, gracias por comentar. Si, yo también siempre he pensado que viendo ropas uno puede saber más o menos cómo es, aunque lo que más se nota a la gente es por sus zapatos!!! también pueden hablar mucho!!! :) a veces una forma de vestir puede enganyar, pero la que cuelga no.... o eso creo... :) Un abrazo.

foto+grafie dijo...

Excellent composition !

Anónimo dijo...

Great work and eye!

malVIatge dijo...

És preciosa. M'agrada molt la teva mirada. Molt bona!!!
Una abraçada

Las fotos de Sara dijo...

guauu, q original!! m'encanta!!

nuriadolphins@gmail.com dijo...

És mooolt guapa, Dolors!
Felicitats!

Daniel Casares Román dijo...

y tú hablas de mi punto de vista?? este ángulo de toma es fantástico Dolors!! Muy muy original!

Marta bernadets dijo...

Molt bona la perspectiva Dolors!
M´encanta! Petons

Art dijo...

This was a really cool picture. I liked very much!
Have a great weekend!

Josep Mª Abadia i Palau dijo...

M'ha sorpres, la primera impresió ha estat veure una imatge daliniana. M'ha agradat. Molt bona!

António dijo...

Belissima!!!!
Um ponto de vista fantástico!
Definição e estética!
Parabéns!
Saudações
António

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

foto+grafie, thanks for your comment!,sorry I didn't conect yesterday to internet!. Greatings.

Eyeliquor, Thanks to drop by the blog again, yesterday I not connected, I was in Barcelona from doctors. Not yet I have been able to pass me by your blogs and leave some comment but surely will with a little time on Monday with more patience. A greeting and thank you very much for commenting.

Hola Josep m, com us estic dient a tots, sento contestar amb retard, ahir no hi era, i avui he entrat un momentet però em distreuré amb els vostres blogs el dilluns que aniré millor de temps. Gràcies per visitar el blog, i passa't per aquí quan vulguis. Agraeixo molt els vostres comentaris. Una abraçada.

Sareta, gràcies guapa, com que sempre em fa cosa que em caigui algo al cap quan passo per aquesta part del carrer, vaig aixecar el cap amunt i vaig veure que aquest dia hi havia un munt de roba penjada que era el que volia... vaig tenir sort i portava la càmara així que vaig tirar la foto. Dilluns miraré els blogs per poder comentar més tranquilament, ara només m'he ficat un moment per contestar.Bessitos i a si has anat al carnaval ja penjaràs fotos. Jo no estava molt bé i m'he quedat a casa.

Nurieta, moltes gràcies per entrar al blog a deixar-me el comentari, perdona que he de passar més sovint pel teu que també m'agrada molt, dilluns entraré més tranquilament per poder veure el que ha fet la gent que sino em perdo. M'ha fet ilu veure't per aquí artista! molts petons.

Hola Daniel, muchas gracias por decirme que te parece bien el ángulo de dónde tomé la foto. La verdad tengo una mania impresionante a que me caiga algo encima cuando paso por la calle, sabía que había ropa tendida pero estaba esperando un día que todos los colgadores estuvieran llenos y tuve suerte.... Un abrazo y el lunes me paso con tranquilidad por vuestros blogs.

Hola Marta, perdona per contestar tard, m'he ficat un moment per respondre als vostres comentaris però dilluns em posaré tranquilament a veure el què heu fet vosaltres ja que aniré millor de temps i així puc mirar amb més tranquilitat els vostres treballs. Suposo que haureu anat a tirar fotos al carnaval. Espero poder veure-les aviat. Una abraçada!!

Hello Art, everytime I see you leave a comment on the blog makes me very happy. Sorry to reply late but I was medical at Barcelona and I couldn't connect to see what you have done it again and answer before. On Monday I will go on blogs with more tranquility. I want to see your work. I hope you have a good weekend too and a big hug.

Hola Josep M Abadia, carai, gràcies per la impresió que t'ha donat a primera vista!, tenia ganes de fer aquesta foto quan estés plena de roba tots els estendedors i l'altre dia per casualitat i com tinc la mania de mirar cap a sobre no fos cas que em caigués algo al cap vaig veure la paradeta i al portar la càmara vaig aprofitar. Era així com la volia. Una abraçada i dilluns em passo més tranquilament pels blogs.

Hola Antonio, muchas gracias por tu comentario y por pasarte por el blog. Bienvenido cada vez que entres para ver lo que voy colgando. Un saludo y buen fin de semana.

Por cierto, perdonad mi retraso en contestar pero estuve de médicos en Barcelona y no pude contestar antes. Que paseis un buen fin de semana.

Pierre BOYER dijo...

J'aime beaucoup...

Pierre

Anónimo dijo...

Boníssima!

Montserrat Sala dijo...

Ets una artista. una autencica fora de serie. T'envio tot el meu carinyo i admiracó.