lunes, 9 de enero de 2012

el pas del temps ens deixa així? / nos deja así el paso del tiempo?/ does it thus leaves us with the passage of time?

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Per fora si, per dins, si ho sabem portar som xiquets...i gaudim, molt...
Boníssima foto!
Una abraçada!

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola Remei, a mi em fa por quedar-me sola i sentir la sol.litud dins meu, rovellar-me, perdent l'esència de la vida, gastada per fora i per dins, sola amb tan sols records imprimits dins el meu cap. Mires enrera i veus que t'ha passat volant, però lo que sí tens raó tu, és que per dins no em sento tan gran com l'edat que tinc, tot i que el meu cos el sento vell i caduc cada dia a passos més agegantats. Vaig trobar aquesta imatge al poble sense fer composició i li vaig fer un clic perquè em va recordar això, que venim sols, i morim sols, per més companyia que tingugem al nostre voltant, només com un llibre guardem el que vam ser i el que som, entre pàgines de nostàlgia, dolor, però també amb moments d'alegria contats.

Gràcies pel teu comentari i una abraçada igualment!

Las fotos de Sara dijo...

Pues no es per res, però presta a seures i relaxar-se...

Molt bon enquadrament Loly!!

Petons!

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Gràcies Sareta, a mi no em van venir ganes de sentar-me, estava tot massa decrèpit i em va venir un flaix trist de decadència.

Un petonet i fins avui guapa!

Mildred dijo...

Very nice composition! Very nice place to relax too;o)

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

I found this so well put, not played anything i simply did the click! :)

Anónimo dijo...

Vertaderament el temps passa volant...i fa por moltes vegades la soledat...o la mort, o l'oblit...pot ser per això moltes persones tenen un blog, o escriuen un llibre o un diari, o fan fotos...
L'oblit és la tristor més gran, fem coses per no caure en ell...i quan no estigam ací, gràcies a allò que hem fet ens recordaran...és una manera d'estar viu...
No crec que tot acabe amb la mort.
Besos guapa!

José Luis dijo...

Bueno Dolors;acabo de darme una vuelta por tu galería de fotos;y la verdad es que he visto en ella unas excelentes fotos;son unas composiciones con unas perspectivas diferentes a la que mis ojos están acostumbrados a ver y la verdad sea dicha,que es otra forma de entender la fotografía y salir de ese clasicismo en el cual estamos muchos estancando.
Creo que para mi quizás sea ya un poco tarde para iniciar esa nueva andadura,pero quizás y después de ver las tuyas ,por lo menos lo intentaré.
Reitero que tus fotos bajo mi modesta opinión y mi justo saber fotográfico,las encuentro de un atractivo y prometedor éxito en este mundillo fotográfico.
Un cordial saludo.
José Luis.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Remei, sí que tens raó, sóc humana i l'oblid em fa pensar que ningú em recordarà amb els anys, però quan reflexiones t'adones que tot i que intentem fer coses per no ser oblidats, no ens servirà de res perquè ja no hi serem per veure-ho. Jo tampoc crec que s'acabi tot amb la mort, simplement crec que és un canvi d'estat,el cos mor i l'energia queda, l'únic que ningú ha tornat per explicar-nos-ho!. :( almenys físicament.... petonets maca!

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

Hola José Luís, muchísimas gracias por pasarte por aquí!,yo soy nueva en esto, tan solo hace un trimestre que hago un cursillo de foto, aunque tenía una compacta con la que no dejaba de disparar a diestro y siniestro. Ahora tengo la de mi marido! (menudo peligro que soy!)

Creo que cada uno tiene su estilo y no por eso uno tiene que ser mejor que otro, simplemente las miradas de la gente son diferentes cuando pones el ojo en el visor, lo que a ti te atrae, al otro no le dirá nada o si, son gustos, además se puede aprender mucho mirando de los grandes maestros aunque el camino almenos para mi lo veo allí a lo lejos, muy lejos! :) Hago las fotos sobre personas, cosas, paisajes, que me llaman la atención, que me recuerdan a algo, o me inspiran algún sentimiento, creo que con el arte uno puede desahogarse y expresar lo mejor que sepa o que pueda lo que intenta dar a entender o simplemente signifique algo para uno mismo. Es como sacar esas espinas de dentro de ti y sentimientos que te duelen o te embargan en un clic.

Supongo que las personas tendrán sus diferentes miradas de una misma fotografía según sea su vida o su situación, esa es la magia de la foto para mí, el enigma que tiene, lo que veo muy difícil es poder expresar el sentimiento y que todo el mundo vea o capte lo que quieres transmitir. Para esto creo que se tiene que ser un genio, y yo estoy a años luz pero me lo paso bien sacando la cámara y captar esos momentos que ya forman parte del pasado.

Gracias por tu comentario tan sincero,y agradecerte que te hayan gustado mis fotos.

Un cordial y sincero saludo!.

Dolors Reig Vilarrubla dijo...

José Luís, no tienes habilitado tu acceso público de blogger? no puedo entrar en tu blog. Me gustaría ver tus fotos también. Saludos.